Loading ...
close

مرکز خدمات و تعمیر داکت اسپلیت در مرزداران

logo
مرکز خدمات و تعمیر داکت اسپلیت در مرزداران

 نمایندگی خدمات داکت اسپلیت در غرب تهران

تعمیرات تخصصی داکت اسپلیت های ال جی ، سامسونگ ، ریم ، گودمن ، گری ، تراست ، اجنرال و ...

اگر داکت اسپلیت شما باد گرم می زند و خنک نمیکند و نیاز به تعمیرات تخصصی دارد با ما تماس بگیرید.

👈 سرویس داکت اسپلیت و چلیر

👈 شارژ گاز داکت اسپلیت و VRF

  همه ساله در نیمه نخست سال و با شروع گرم شدن هوا ، استفاده از سیستم های خنک کننده ماننده کولرهای آبی ، اسپلیت ، داکت اسپلیت ، چیلر و ... آغاز میگردد که باید به جهت راه اندازی و کاهش خرابی های احتمال قبل از استفاده سرویس گردند.سرویس دستگاه های سرمایشی سنتی مانند کولرهای آبی عموما توسط افراد فنی حاضر در ساختمان انجام می شود ولی برای سرویس دستگاه های جدید با تکنولوژی های پیشرفته باید از تکنسین های متخصص و ابزارهای مخصوص کمک گرفت.یکی از این سیستم های به روز داکت اسپلیت می باشد که امروزه میتوان در شهرها به فراوانی مشاهده نمود. دستگاه های داکت اسپیلت انواع و مدل ها و ظرفیت های مختلفی دارند که به جهت نیاز و فضای پروژه قابل استفاده هستند.اما عملکرد و کارایی کلی همگی یکسان بوده و ممکن است تفاوت های جزیی در آپشن و شکل ظاهری داشته باشند.همگی دارای یک دستگاه یونیت بیرونی یا کندانسور ، یونیت داخلی یا هواساز ، برد کنترل و ترموستات یا ریموت کنترل می باشند. دستگاه های داکت اسپلیت علاوه بر تولید هوای سرد ویژگی گرم کردن فضا برای فصل سرما را نیز دارا هستند که البته این ویژگی معمولا از طریق پکیج های شوفاژدیواری و یا موتورخانه محقق می شود.برای اینکه خرابی ، مصرف برق و همچنین میزان سرمایش داکت اسپلیت به حداقل میزان برسدبهتر است سالانه مورد بازبینی و سرویس قرار گیرد.بهترین زمان برای سرویس داکت اسپلیت پیش ازشروع فصل گرما و معمولا در بهار می باشد که باید توسط تکنسین های حرفه ای و متخصص انجام شود.

✨ سرویس و تعمیرات داکت اسپلیت تخصص ماست✨

 به متخصصین گروه آریاتهویه جهت سرویس و تعمیرات داکت اسپیلت اعتماد کنید.

شرکت ما تمامی خدمات مربوط به عیب یابی و تعمیرات تخصصی مورد نیاز زمینه داکت اسپیلت را بصورت کاملا حرفه ای انجام میدهد. آریاتهویه با داشتن تکنسین های مجرب ،  سرویس و تعمیرات داکت اسپیلت را در اسرع وقت انجام میدهد.با ما تماس بگیرید تا در سریعترین زمان در محل شما حاضر شده و خرابی دستگاه شما را برطرف کنیم.

تلفن تماس: 09302263094 - 09197164216

عیب یابی و حل مشکلات داکت اسپیلت:

درصورتی که هزینه های زیادی بابت تعمیر دستگاه خود صرف نموده اید ولی همجنان داکت اسپیلت خود مشکل دارد با مشاوران ما تماس بگیرید تا کارشناسان گروه آریاتهویه بهترین راه حل را به شما پیشنهاد دهند.

داکت اسپیلت یا چیلرهای سقفی چیست؟

در ابتدا باید گفت که داکت اسپیلت یکی از اعضای خانواده کولر گازی میباشد. داکت اسپیلت مانند کولر گازی دارای دو عدد می باشد که به دستگاه داخلی هواساز و به دستگاه بیرونی کندانسور می گویند که توسط دو عدد لوله مسی عایق شده این 2 واحد به هم مرتبط می باشند و سرمای تولید شده توسط کنئانسور از طریق لوله مسی به هواساز منتقل و سپس با فن موجود در هواساز راهی کانال های سقفی شده و در نهایت وارد محیط میشود.

اعضای کندانسور  داکت اسپیلت: 

کندانسور که وظیفه انتقال گرمای محیط داخل به بیرون را دارد در فضای باز نصب می گردد و در برگیرنده ی مجموعه لوله های کندانسور ، فن ، کمپرسور ، لوله مویی یا شیرانبساط ، برد کنترل و خازن ها ، سنسور ها ، مافلر ، آکوموللاتور و .... می باشد.در تصویر پایین دو نمونه از کندانسور داکت اسپیلت را مشاهده میفرمایید.

سرویس داکت اسپیلت

علت صدای زیاد دستگاه د اکت اسپیلت چیست؟

بعضی از این دستگاه ها دارای صدای زیادی هستند که این صدا ممکن است به علت عدم جاسازی و تعبیه مناسب برای فن ، خرابی و بالانس نبودن پروانه ی فن ، ارتعاش کانال و دریچه ها ، شل بودن اتصالات و مهره ها ، خرابی کمپرسور و ... باشد که باید توسط کارشناسان بازدید و عیب یابی شود.

 

 فیلتر هوای داکت اسپیلت

همه ی داکت اسپلیت ها دارای یک یا دو عدد فیلتر هوا در مسیر ورود هوا می باشند که وظیفه دارد از ورود گرد و خاک و آلودگی و ذرات معلق محیط به هواساز جلوگیری کند و در دراز مدت موجب مسدود شدن کامل فیلتر می شود. در سرویس دوره ای حتما فیلترهای هوا باید تعویض یا شست و شو گردند.

سرویس داکت اسپیلت

کانال داکت اسپلیت

 متاسفانه یکی از قسمت های مهم داکت اسپلیت کانال کشی آن بوده که باید براساس متراژهر فضا ، حجم باد ورودی به آن فضا را هدایت کند و اگر درهنگام کانال کشی استاندارها رعایت نشود ممکن است مشاهده شود که میزان هوای ورودی به بعضی از کانال هاصفر می شود.

 

تعمیرکار داکت اسپیلت

تمامی تکنسین های آریاتهویه با داشتن مدرک معتبر فنی و حرفه ای وتجربه ی کافی و  شرکت در سمینار های مستمر شرکت ، درآزمون های سالانه نمایندگی شرکت نموده و در صورتی که  حد نصاب نمره را کسب نمایند می توانند مجوز حضور در شرکت را دریافت کنند.

 

راه های کم کردن صدای داکت اسپلیت

روش اول: استفاده از لرزه گیر پلاستیکی و علیق کاری صوتی و لرزشی پایه های یونیت خارجی.

روش دوم: جابجایی یونیت خارجی و انتقال آنها از پشت بام به قسمت بالای خرپشته.

شارژ گاز داکت اسپیلت

به علت وجود نشتیهای خیلی ریز در جوش ها و اتصال مهره ها و کانکشن ها داکت اسپیلت ها به مرور زمان گاز کم کرده فشار گاز دستگاه افت پیدا میکند. این افت فشار در طول سال ممکن است مقدار قابل ملاحظه ای شود و در صورتی که کمبود گاز جبران نگردد باعث مشکلات زیر خواهد شد.

1- کاهش سرمای داکت اسپیلت

2- افزایش مصرف برق داکت اسپیلت

3- گرم شدن و درنهایت سوختن کمپرسور داکت اسپیلت

4- افزایش استهلاک سرمایش دستگاه

5- عدم احساس خنکی و اذیت ساکنین

💢 نکته مهم در سرویس داکت اسپلیت 💢

فیلتر دستگاه داکت اسپیلت هر شش ماه یکبار باید تعویض یا شست و شو شود. در صورت عدم سرویس داکت اسپیلت ، فیلتر هوا مسدود و پرتاب باد دستگاه کاهش می یابد. گرفتگی فیلتر دستگاه باعث افزایش صدای دستگاه نیز خواهد شد.

بعضی از ایرادات شایع داکت اسپیلت

1- داکت اسپیلت باد خنک نمیدهد.

2- داکت اسپیلت از قسمت سقف آبریزی دارد.

3- مقدار سرمایش داکت اسپیلت کم شده است.

4- مقدار پرتاب باد داکت اسپیلت کم شده است.

5- داکت اسپیلت صدای ناهنجار میدهد.

6- مصرف برق داکت اسپیلت زیاد است.

7- گرمایش داکت اسپیلت کار نمیکند.

8- داکت اسپیلت روشن نمیشود.

9- کنترل داکت اسپیلت کار نمیکند.

 و ...........

نکته خیلی خیلی مهم:

اگر جهت تعمیر داکت اسپیلت و یا سرویس داکت اسپیلت ، تعمیرکاری به محل شما مراجعه کرد و مشکل دستگاه شما را سوختن کمپرسور تشخیص داد حتما از چندین تعمیرکار و سرویسکار دیگر نیز جهت اطمینان نظر خواهی کنید.متاسفانه هر ساله در اوج فصل گرما ده ها مورد مشاهده میشود که مشتری جهت تعویض کمپرسور با شرکت ما تماس میگیرد اما بعد از بررسی دستگاه توسط کارشناسان شرکت ، متوجه میشویم که افراد سودجو به خاطر گرفتن مبالغ میلیونی و بیشتر ، مشگل دستگاه را سوختن کمپرسور اعلام کرده اند در حالی که کمپرسور دستگاه ها کاملا سالم بوده و ایراد از قسمت دیگری بود. در صورت مشاهده همچین مواردی میتوانید با ما تماس گرفته و از کارشناسان ما بهره ببرید.

تعمیرات تخصصی داکت اسپیلت

تلفن تماس: 09302263094 - 09197164216

فروش  انواع ترموستات دیواری و بردهای کنترل ال جی ، سامسونگ ، VRF ، هایسنس ، گودمن ، ریم ، تراست ، گاسونیک ، جنرال و ....

اگر برد دستگاه شما معیوب و قابل تعمیر نمی باشد نگران نباشید. انبارمرکزی  شرکت آریاتهویه یکی از وارد کنندگان انواع برد و ترموستات های داکت اسپلیت مملو از برد های روز دنیا میباشد و نمونه یا مشابه برد شما را تامین مینماید.

بزرگ ترین و تخصصی ترین مرکز ارائه دهنده خدمات برودتی و حرارتی در محدوده صادقیه ، مرزداران ، پونک و منطقه 2 با بالاترین کیفیت خدمات و بهترین قیمت در کوتاه ترین زمان توسط پرسنل حرفه ای و تکنسین های مجرب و پشتیبانی خدمات.

چرا آریا تهویه ؟

بهره گیری از متخصص ترین و حرفه ای ترین تعمیرکاران داکت اسپیلت

ضمانت تعمیرات و خدمات انجام شده توسط متخصصین ما

تنظیم ساعت کاری با مشتریان

استفاده از قطعات با کیفیت و ارجینال

هزینه های تعمیراتی منطقی و مناسب

داشتن احساس وظیفه ونیز استفاده از نیروهای متعهد

وقت شناسی و حضور به موقع در محل

انجام خدمات تعمیراتی حدالامکان در محل شما

لزوم سرویس سالیانه داکت اسپیلت در فصل گرما

 

ثبت نظر

 

  استفاده از قطعات اصلی و اورجینال

قطعات اصلی و یدکی درجه یک، اورجینال و با کیفیت

 

  کارشناسان متخصص و تحصیل کرده

کارشناسان و تعمیرکاران متخصص و تحصیل کرده

 

  گارانتی خدمات انجام شده

خدماتی با گارانتی به مدت 6 ماه

 


 

  آدرس دفتر مرکزی: تهران، خیابان جردن، خيابان بابك بهرامي

  خط ویژه: 91302615–021

همراه: 09197164216

  ایمیل: info@aryatahvieh.ir

  ارتباط با مدیریت: manager@aryatahvieh.ir

تعمیر تخصصی داکت اسپلیت، پکیج و کولر گازی

 

 

کالای شما به سبد خریدتان اضافه شد

تعداد