Loading ...
close

اموزش تنظیمات داکت اسپلیت ال جی

logo
اموزش تنظیمات داکت اسپلیت ال جی

گرمایش داکت اسپلیت ، تنظیمات داکت اسپلیت

آموزش راه اندازی داکت اسپلیت ال جی در حالت گرمایش و تنظیم کنترل دیواری دستگاه داکت اسپلیت

جهت سرویس داکت اسپلیت و  یا راه اندازی و تعمیر داکت اسپلیت در حالت گرمایش و سرمایش با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

09302263094 - 09197164216

گرمایش داکت اسپلیت

گرمایش داکت اسپلیت LG

با توجه به استفاده داکت اسپلیت در فصل سرما و زمستان جهت گرم کردن محیط خانه و محل کار لازم است نکاتی مهم را جهت راه اندازی داکت اسپلیت برای گرمایش یاد آور شویم.

در ابتدای فصل سرما لازم است بعضی از قسمتهای داکت اسپلیت بررسی و تنظیم شوند.

قبل از راه اندازی داکت اسپلیت در حالت گرمایش ابتدا :

فیلترهای داخل اتاق که کنار واحد داخلی داکت اسپلیت قرار دارند باید شستشو داده شوند محل قرار گیری این فیلترها پشت درب داکت اسپلیت و بغل یونیت داخلی میباشد.

آموزش گرمایش داکت اسپلیت

آموزش گرمایش داکت اسپلیت

دو عدد شیر آب گرم جهت باز و بسته کردن مدار آب گرم کنار یونیت داخلی تعبیه شده است که باید از باز بودن آنها اطمینان حاصل شود.محل اتصالات شیر و لوله ها از نظر نشتی آب بازدید و آچار کشی شود.

به منظور استفاده از داکت اسپلیت جهت گرمایش در فصل سرما ، اگر منبع آب گرم پکیج میباشد باید پکیج را در حالت زمستانه یعنی شوفاژ قرار دهیم و تمامی شیرهای موجود در زیر پکیج را باز کنیم. ولی اگر منبع تامین آب گرم داکت اسپلیت موتورخانه یا همان شوفاژ خانه باشد باید موتورخانه را در حالت شوفاژ تنظیم کرده و پمپ های مدار گرمایش راروشن وفلکه های آب گرم ورودی به واحد مورد نظر را باز کنیم.

تنظیمات گرمایش داکت اسپلیت

تنظیمات گرمایش داکت اسپلیت LG

کنترل دیواری دستگاه داکت اسپلیت را با استفاده از دکمه MODE روی حالت  HEAT قرار میدهیم در بعضی مواقع جهت تنظیم کنترل داکت اسپلیت به منظور گرمایش ، میتوان آن را روی حالت FAN قرار داد.

در کنترلهایی که گزینه HEAT وجود ندارد باید بوسیله دکمه MODE تصویر خورشید و یا پنکه را روی صفحه کنترل ظاهر کنند.در حالت پنکه یا FAN یا VENT در اغلب برند ها تنظیم دما از ترموستات انجام نمی شود بنابراین امکان نمایش دما نیز وجود ندارد.

افرادی که جهت گرمایش داکت اسپلیت در واحد خود پکیج دارند پیشنهاد میشود مطالب خیلی مهم در مورد پکیج را در صفحه زیر مطالعه فرمایند. جهت مطالعه روی ادامه مطلب کلیک فرمایید.

 جهت سرویس و راه اندازی داکت اسپلیت در حالت گرمایش و سرمایش با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

 09302263094 - 09197164216

نحوه تنظیم سرمایش داکت اسپلیت LG


گروه صنعتی آریاتهویه نمایندگی فروش نصب سرویس انواع داکت اسپلیت های موجود درایران مفتخر است با ربع قرن سابقه و کسب گواهی های معتبر تعمیرات تخصصی انواع سیستم های برودتی صنعتی از اروپا بهترین سرویس و قطعات را به شما مصرف کننده محترم ارائه نماید.
لازم به توضیح است که این آموزش کلیت استفاده و تنظیمات داکت اسپلیت برای دستگاه ها با برند های مختلف را شامل میشود.
بدین منظور لازم است پیش از آعاز فصل گرما سیستم گرمایش داکت اسپلیت را خاموش کنیم.این سیستم میتواند شامل موتورخانه یا پکیج باشد.
پس از خاموش نمودن سیستم گرمایش بهتراست از جهت جلوگیری از رسوب سیستم ویا ترکیدن کویل داکت اسپلیت آب موجود در سیستم را تخلیه نمایید 
سپس داکت اسپلیت را روشن نموده و بااستفاده  از کلید تغییر وضعیت عملگر دستگاه، حالت آن را روی سرمایش یا Cool یا تصویر برف قرار دهید.
همچنین با استفاده از کلید های تغییر دما ، دمای دستگاه را روی دمایی که مایل هستید تنظیم نمایید.توجه فرمایید که هرچه دمای نمایش داده شده پایین تر باشد میزان سرمایش افزایش میابد.
و هرچه دمای افزایش یابد میزان سرمایش کاهش میابد.
بعد از این کار پیشنهاد میگردد میزان پرتاب باد یا فن دستگاه را روی تند ترین حالت تنظیم نمایید..
لازم به یادآوری است که هرساله حتما فیلتر های هواساز را شست و شو دهید.همچنین با رعایت نکات ایمنی قسمت رادیاتور کندانسور راهم با فشار آب بشویید.
پس از تنظیم دستگاه طبق دستورالعمل مذکور باید دستگاه روشن شده و سرمایش رخ دهد.درصورتی که این اتفاق رخ نداد حتما دستگاه را خاموش نموده و با شرکت تماس حاصل فرمایید.
طبق دستورالعمل استفاده از سیستم های سرمایشی و گرمایشی لازم است که تمام دستگاه ها اعم از کولرهای آبی، گازی ، داکت اسپلیت! پکیج، مونورخانه و ...
هرسال پیش از شروع فصل سرویس و بازدید گردند.
این امر سبب جلوگیری از خرابی های احتمالی و همچنین بهبود عملکرد سیستم و کاهش مصرف انرژی میگردد.

داکت اسپلیت ایستاده

داکت اسپلیت های موجود در دو نوع اینورتر دار و معمولی با شیر گرمایش و یا بدون شیر گرمایش موجود هستند.دستگاه هایی که شیر چهارطرفه یا گرمایش نداشته باشند در زمستان باید فقط از طریق کویل آب گرم متصل به پکیج یا موتورخانه از گرمایش دستگاه استفاده نمایند.

شرکت آریا تهویه با داشتن بیش از 40 شعبه در سراسر کشور آماده ی ارائه خدمات به شما مشترکین عزیز میباشد.

 تعمیر و سرویس کولر گازی سقفی و کاستی :

بعضی از عیب های شایعی که ممکن است موقع خرابی داکت اسپیلیت مشاهده شود عبارتند از :

داکت اسپیلیت کار نمیکند.

داکت اسپیلیت روشن نمیشود.

داکت اسپیلت باد گرم میدهد.

داکت اسپلیت سرما ندارد.

های کردن داکت اسپیلیت.

لو کردن داکت اسپیلیت.

جابجا شدن توالی فازها .

داکت اسپلیت آب ریزی دارد.

کنترل داکت اسپیلیت کار نمیکند.

گاز داکت اسپلیت کم شده.

هنگام روشن شدن داکت اسپلیت فیوز برق عمل میکند.

داکت اسپیلت نیاز به سرویس دارد و ......

یکی از دلایل کم شدن گاز داکت اسپیلت :

آسیب دیدن لوله های داکت اسپلیت و کندانسور و اوپراتور داکت اسپلیت سبب ایجاد نشتی در داکت اسپلیت شده و گاز موجود در داخل آن کاهش میابد و به مرور زمان تخلیه میشود که این مورد باعث کاهش سرما دهی داکت اسپلیت و درنهایت سبب میشود داکت اسپلیت باد گرم بدهد. استفاده از داکت اسپلیت در این شرایط باعث سوختن کمپرسور آن می شود .

تعویض کمپرسور دستگاه داکت اسپیلت هزینه بالایی دارد لذا مصرف کنندگان و تعمیرکنندگان داکت اسپیلت تمام سعی خود را میکنند تا از آسیب دین و سوختن کمپرسور جلوگیری گردد

لازم به ذکر است تمیز کردن وشستشوی فیلترهای داخلی داکت اسپلیت علاوه بر افزایش سرما و تصفیه هوای محیط ، به مقدار زیادی در کاهش مصرف برق داکت اسپلیت کمک میکند.شما دوستان عزیز جهت بیرون آوردن فیلترهای داکت اسپیلت ابتدا درب روی سقف را باز کنید. فیلترهای داکت اسپیلت در قسمت ورودی دستگاه میباشند قسمت ورودی جایی است که دستگاه داکت اسپیلت هوا را میکشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر ویا مشاوره رایگان با شماره تلفن های شرکت تماس حاصل فرمایید.

09302263094 - 09197164216

 

 

 

    سلام بسیار عالی توضیح دادید خیلی ممنون فقط بفرمایید که چطوری میزان کم وزیاد کردن دکمه speedرو انجام داد چون این دکمه رو میزنیم صداش وبعدش اونقدر تفاوت نمیکنه وصدایش آزاردهنده هست نمیشه کمش کمتر بشه وصداش کمتر بشه خیلی ممنون از لطف شما

    پاسخ
ثبت نظر

 

  استفاده از قطعات اصلی و اورجینال

قطعات اصلی و یدکی درجه یک، اورجینال و با کیفیت

 

  کارشناسان متخصص و تحصیل کرده

کارشناسان و تعمیرکاران متخصص و تحصیل کرده

 

  گارانتی خدمات انجام شده

خدماتی با گارانتی به مدت 6 ماه

 


 

  آدرس دفتر مرکزی: تهران، خیابان جردن، خيابان بابك بهرامي

  خط ویژه: 91302615–021

همراه: 09197164216

  ایمیل: info@aryatahvieh.ir

  ارتباط با مدیریت: manager@aryatahvieh.ir

تعمیر تخصصی داکت اسپلیت، پکیج و کولر گازی

 

 

کالای شما به سبد خریدتان اضافه شد

تعداد