Loading ...
close

تعمیر داکت اسپلیت

logo
 تعمیر داکت اسپلیت

ظیب

با ثبت سفارش آنلاین تخفیف بگیرید

تعمیرداکت اسپیلت

تلفن تماس: 09302263094 - 09197164216

  آیا تا بحال به تعمیر داکت اسپیلت نیاز پیدا کرده اید؟

تعمیر داکت اسپیلت با توجه به شرایط آب و هوایی و جغرافیایی ، در محدوده زمانی از سال با تقاضای بسیاز زیادی مواجه میشود که به دلیل نیاز شدید به تعمیرات داکت اسپیلت ، بعضی وقتها از روی اجبار از افراد بی تخصص جهت تعمیرات استفاده شده و علاوه بر حل نشدن مشکل ، مصرف کننده متحمل هزینه و وقت زیاد مشود.

شرکت آریا تهویه با داشتن تخصص حرفه ای و سالها تجربه کاری در زمینه سرویس و تعمیرات داکت اسپیلت دو پیشنهاد برای شما عزیزان دارد تا با این مشکلات مواجه نشوید و از تابستای خنک و بی دردسر لذت ببرید.

 1 . انجام سرویس به موقع و عملیات پیشگیرانه (سرویس داکت اسپیلت)

 2 . عیب یابی تخصصی و برطرف کردن عیب (توسط تعمیر کاران متخصص و حرفه ای)

انجام سرویس به موقع و عملیات پیشگیرانه (سرویس داکت اسپیلت)

بخاطر اینکه داکت اسپیلت در محیط بیرون و در معرض گرد و خاک و آلودگی هوا قرار دارد به مرور زمان منافذ هوا گرفته و کثیف شده و سبب کاهش راندمان داکت اسپیلت و افزایش مصرف برق آن میشود لذا جهت جلوگیری از افزایش مصرف برق و آسیب دیدن دستگاه ، بهتر است ابتدای فصل گرما سرویس سالیانه صورت گیرد. شرکت آریا تهویه آموزشهای مورد نیاز جهت سرویس سالیانه داکت اسپیلت را بصورت رایگان در وبسایت خود قرار داده است که شما دوستان محترم میتوانید با مراجعه به این آموزشها ، سرویس سالیانه دستگاه داکت اسپیلت را انجام دهید . درصورتیکه به هر دلیلی قادر به انجام این کار نیستید میتوانید با شرکت آریا تهویه تماس گرفته تا تعمیرکاران و سرویسکاران متخصص داکت اسپیلت ، این کار را برای در اسرع وقت انجام دهند. توجه داشته باشید سرویس سالیانه داکت اسپیلت امری ضروری بوده و سبب جلوگیری از مصرف بیش از حد برق و نیز خرابی زود هنگام میشود.

عیب یابی تخصصی و برطرف کردن عیب (توسط تعمیر کاران متخصص و حرفه ای)

یکی از مهمترین مراحل تعمیر یک داکت اسپیلت عیب یابی و تشخیص درست عیب میباشد که بدون داشتن ابزارالات مخصوص و تخصص و تجربه کافی ، نمیتوان عیب دستگاه را بدرستی تشخیص داد بعد از اینکه عیب دستگاه تشخیص داده شد اقدامات لازم نسبت به تعمیر دستگاه انجام میگیرد. درصورتی که مرحله قبل(تشخیص عیب) به درستی صورت نگیرد زمان صرف شده برای تعمیر دستگاه بیهوده خواهد بود.

شرکت آریا تهویه با استفاده از افراد مختخصص و دوره دیده مجموعه ای کاملا تحصیل کرده و حرفه ای را تشکیل داده تا با استفاده از دانش و تخصص خود بصورت صادقانه در خدمت شما عزیزان باشد. مهندسین شرکت آریا تهویه بعد از تماس شما در اسرع وقت و در کوتاهترین زمان به محل کار یا زندگی شما اعزام شده تا پس از بررسی های لازم و تشخیص درست عیب، گزارشهای لازم را به شما ارائه میدهند تا درصورت تمایل شما عزیزان اقدامات لازم جهت تعمیر دستگاه را انجام دهند.

چرا آریا تهویه ؟

بهره گیری از متخصص ترین و حرفه ای ترین تعمیرکاران داکت اسپیلت

ضمانت تعمیرات و خدمات انجام شده توسط متخصصین ما

تنظیم ساعت کاری با مشتریان

استفاده از قطعات با کیفیت و ارجینال

هزینه های تعمیراتی منطقی و مناسب

داشتن احساس وظیفه ونیز استفاده از نیروهای متعهد

وقت شناسی و حضور به موقع در محل

انجام خدمات تعمیراتی حدالامکان در محل شما

لزوم سرویس سالیانه داکت اسپیلت در فصل گرما

دوستان عزیز باید توجه داشته باشند دستگاه های داکت اسپیلت در مارکها ، کیفیت و کشورهای مختلفی تولید میشوند ولی به دلیل کارکرد مداوم ، همه آنها بدون استثنا نیاز به سرویس دارند تا در فصل گرما دچار خرابی بی موقع و افزایش مصرف برق نشوند. کارشناسان گروه مهندسی آریا تهویه آموزشهای لازم جهت سرویس سالیانه داکت اسپیلت را در این وبسایت قرار داده اند که شما میتوانید با استفاده از آموزشهای ارائه شده دستگاه داکت اسپیلت را سرویس سالیانه کنید.

اما اگر قادر به انجام این کار نیستید و میخواهید این کار بصورت کاملا تخصصی انجام گیرد میتوانید با شرکت آریا تهویه تماس گرفته و درخواست سرویس سالیانه کرده تا همکاران ما در اسرع وقت در محل شما حاضر شوند و عملیات سرویس داکت اسپیلت را بصورت حرفه ای انجام دهند.

با گسترش روز افزون سیستمهای سرمایشی و گرمایشی با تکنولوژی جدید ، نیاز دیدیم مقاله ای جهت آموزش نگهداری داکت اسپیلت و مطالب مهم آن برای شما عزیزان قرار دهیم امیدواریم  این مطالب مورد تایید شما قرار بگیرد.

سرویس داکت اسپیلت و تعمیر داکت اسپلیت

داکت اسپلیت چیست؟

دستگاه های داکت اسپیلت برای گرمایش و سرمایش واحد مسکونی و یا اداری-تجاری کاربرد دارند بدبن معنی که به جای استفاده از رادیاتور و کولر گازی ، همه آنها در یک سیستم جمع شده و هوای گرم و سرد واحد را تامین میکنند. سیستم سرمایش دستگاه داکت اسپیلت همانند کولر گازی عمل میکند و تقریبا مصرف برق بالایی دارد زیرا اگر بخواهیم فقط یک اتاق را خنک کنیم باز مجبور هستیم کل دستگاه را روشن کرده و همه واحد خنک شود اما سیستم گرمایش داکت اسپیلت توسط آب گرم موتورخانه و یا پکیج کار میکند و مصرف برق خیلی پایینی دارد یعنی در فصل زمستان جهت گرمایش محیط ، مصرف برق ناچیزی دارد.

 ایا دستگاه داکت اسپیلت نیاز به سرویس سالیانه دارد؟

داکت اسپلیت ها هم مانند دستگاه های کولر گازی به علت کثیف شدن کویل آبگرم و اوپراتور و نیز کم شدن گاز هر ساله باید بازدید و سرویس شوند . سرویس داکت اسپلیت ها بصورت سالیانه باعث جلوگیری از خراب شدن داکت اسپلیت شده ، مصرف برق تا 30 درصد کاهش یافته و سرما دهی داکت اسپلیت زیاد میشود.

 در پایین تصویری از کنترل دیواری یک نمونه از داکت اسپیلت را مشاهده میفرمایید.

در این قسمت میخواهیم در مورد کنترل دیواری داکت اسپیلت مطالب و آموزشهایی خدمت شما عرض کنیم. تولید کنندگان دستگاه داکت اسپیلت امکانات متنوعی روی دستگاه گذاشته اند که هر کدام از آنها به نوبت خود کاربردهایی برای ما دارند و استفاده به موقع از این امکانات خالی از لطف نیست اما مشاهده میشود خیلی از مردم از نحوه استفاده این آپشنها و کنترل دیواری داکت اسپیلت اطلاعات کافی ندارند و نمیتوانند از تمام امکانات دستگاه داکت اسپیلت بهره لازم را ببرند لذا آموزشهایی در این سایت برای شما عزیزان گذاشته ایم که امیدواریم مورد پسند شما دوستان قرار بگیرد.

شما عزیزان در تصویر بالا عکس یک نمونه از کنترل دیواری داکت اسپیلت را مشاهده میفرمایید که تمامی آپشنهای دستگاه را با همین کنترل تنظیم میکنیم   میخواهیم در مورد نحوه کارکرد کنترل داکت اسپلیت توضیحاتی داشته باشیم امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.

در این پیج میخواهیم فقط در مورد کنترل مشاهده شده در بالا توضیح بدهیم اما لازم بذکر است تقریبا مکانیزم عمل همه کنترلها مثل هم بوده و تفاوت چندانی با هم ندارند.

  1 - کلید روشن و خاموش کردن داکت اسپیلت. بدین صورت که با یک بار فشرن دکمه ، دستگاه روشن میشود و با فشردن مجدد همان دکمه ، دستگاه داکت اسپیلت خاموش خواهد شد.

  2 - کلیدهای تنظیم دمای داکت اسپلیت میباشند و در حالت سرمایش در هر درجه ای که تنظیم شوند کندانسور دستگاه داکت اسپیلت بعد از اینکه محیط را به آن دما رساند اتومات کرده و خاموش میشود لازم بذکر است موقعی که کندانسور(قسمت بیروبی دستگاه) خاموش میشود واحد داخلی دستگاه روشن  بوده و به کار خود ادامه میدهد واحد داخلی به هیچ عنوان اتومات نخواهد کرد و این کمپرسور است که خاموش میشود.

  3 - کلید مد میباشد که با این کلید میتوان حالات داکت اسپیلت را تعویض و تعیین نمود. کلید Mode به ما اجازه میدهد تا بتوانیم حالت گرمایش و سرمایش داکت اسپیلت را تعیین کنیم در ادامه به تشریح کامل این کلید میپردازیم.

COOL حالت سرمایش میباشد که با عکس برف مشخص میشود از این در فصل تابستان استفاده میشود تا داکت اسپیلت در حالت سرمایش تنظیم شود .

Heat حالت گرمایش میباشد که با عکس آفتاب نشان داده میشود از این حالت در فصل زمستان استفاده میشود تا داکت اسپیلت در حالت گرمایش قرار بگیرد.

Dry حالت رطوبت گیر محیط است که با عکس قطره آب مشخص میشود. وقتی کنترل داکت اسپیلت در حالت قطره قرار میگیرد همانند حالت سرمایش کار میکند ولی با یک تفاوت که در حالت Dry  یا همان قطره فن داکت اسپیلت تقریبا به مدت یک ساعت با حد اکثر توان کار میکند و بعد از یک ساعت خاموش میشود.

Aouto حالت اتو یکی دیگر از حالتهای کلید Mode است که عکس با عکس مثلث مشخص میشود در این حالت شما کنترل داکت اسپیلت را در دمای دلخواهی تنظیم میکنید برای مثال 22 درجه سانتیقراد. دستگاه داکت اسپیلت با اندازه گیری دمای محیط ، بصورت اتومات تشخیص میدهد که داکت اسپیلت در حالت سرمایش قرار بگیرد یا در حالت گرمایش ، مثلا اگر دمای محیط 30 درجه باشد داکت اسپیلت بصورت اتومات روی حالت سرمایش میرود تا محیط را خنک کند تا به درجه 22 درجه برساند.

  4 - این دکمه برای دستگاه هایی کاربرد دارد که گرمای خود را از آب گرم موتورخانه و یا پکیج تامین میکنند. این دکمه دستگاه داکت اسپیلت را در حالت فن خالی راه اندازی میکند.از این دکمه فقط در فصل زمستان استفاده میشود .بطوری که آب گرم از موتورخانه و یا پکیج به کویل داکت اسپیلت آمده و داکت اسپیلت در حالت فن خالی کار میکند تا گرمایحاصل از آب گرم را از کویل گرفته و به محیط منتقل کند. لازم بذکر است در این روش مصرف برق دستگاه داکت اسپیلت در فصل زمستان بسیار ناچیز خواهد بود به شرطی که بررسی گردد تا کندانسور پشت بام در فصل زمستان کاملا خاموش باشد.

  5 - این دکمه وظیفه تنظیم سرعت و مقدار پرتاب باد داکت اسپیلت را بر عهده دارد و معمولا دارای 3 حالت ، تند ، متوسط و کند میباشد.

 تعمیر و سرویس کولر گازی سقفی :

بعضی از عیب های شایعی که ممکن است موقع خرابی داکت اسپیلیت مشاهده شود عبارتند از :

داکت اسپیلیت کار نمیکند.

داکت اسپیلیت روشن نمیشود.

داکت اسپیلت باد گرم میدهد.

داکت اسپلیت سرما ندارد.

های کردن داکت اسپیلیت.

لو کردن داکت اسپیلیت.

جابجا شدن توالی فازها .

داکت اسپلیت آب ریزی دارد.

کنترل داکت اسپیلیت کار نمیکند.

گاز داکت اسپلیت کم شده.

هنگام روشن شدن داکت اسپلیت فیوز برق عمل میکند.

داکت اسپیلت نیاز به سرویس دارد و ......

یکی از دلایل کم شدن گاز داکت اسپیلت :

آسیب دیدن لوله های داکت اسپلیت و کندانسور و اوپراتور داکت اسپلیت سبب ایجاد نشتی در داکت اسپلیت شده و گاز موجود در داخل آن کاهش میابد و به مرور زمان تخلیه میشود که این مورد باعث کاهش سرما دهی داکت اسپلیت و درنهایت سبب میشود داکت اسپلیت باد گرم بدهد. استفاده از داکت اسپلیت در این شرایط باعث سوختن کمپرسور آن می شود .

تعویض کمپرسور دستگاه داکت اسپیلت هزینه بالایی دارد لذا مصرف کنندگان و تعمیرکنندگان داکت اسپیلت تمام سعی خود را میکنند تا از آسیب دین و سوختن کمپرسور جلوگیری گردد

لازم به ذکر است تمیز کردن وشستشوی فیلترهای داخلی داکت اسپلیت علاوه بر افزایش سرما و تصفیه هوای محیط ، به مقدار زیادی در کاهش مصرف برق داکت اسپلیت کمک میکند.

شما دوستان عزیز جهت بیرون آوردن فیلترهای داکت اسپیلت ابتدا درب روی سقف را باز کنید. فیلترهای داکت اسپیلت در قسمت ورودی دستگاه میباشند قسمت ورودی جایی است که دستگاه داکت اسپیلت هوا را میکشد.

با توجه به شکل پایین میتوانید فیلتر داکت اسپیلت را بیرون آورید.

شرکت آریا تهویه با کادری مجرب و تجهیزات پیشرفته آماده رفع مشکل نشتی گاز و رفع تمامی ایرادهای داکت اسپلیت میباشد.

جهت سرویس داکت اسپلیت ، تعمیر داکت اسپلیت ، نصب داکت اسپیلت میتوانید با تلفن های 09302263094 - 09197164216 تماس حاصل فرمایید تا در اسرع وقت سرویسکاران ما در محل حاظر شده و خدمات مربوطه را به بهترین صورت انجام دهند.

ثبت نظر

 

  استفاده از قطعات اصلی و اورجینال

قطعات اصلی و یدکی درجه یک، اورجینال و با کیفیت

 

  کارشناسان متخصص و تحصیل کرده

کارشناسان و تعمیرکاران متخصص و تحصیل کرده

 

  گارانتی خدمات انجام شده

خدماتی با گارانتی به مدت 6 ماه

 


 

  آدرس دفتر مرکزی: تهران، خیابان جردن، خيابان بابك بهرامي

  خط ویژه: 91302615–021

همراه: 09197164216

  ایمیل: info@aryatahvieh.ir

  ارتباط با مدیریت: manager@aryatahvieh.ir

تعمیر تخصصی داکت اسپلیت، پکیج و کولر گازی

 

 

کالای شما به سبد خریدتان اضافه شد

تعداد