Loading ...
close

کد های خطای کولر گازی اسپلیت جنرال

logo
کد های خطای کولر گازی اسپلیت جنرال

 

ظیب

با ثبت سفارش آنلاین تخفیف بگیرید

 

 

ارور کولر گازی اسپلیت جنرال ، سرویس کولرگازی جنرال

درصورت نیاز به سرویس کولرگازی جنرال با ما تماس پگیرید.

تلفن تماس: 09302263094 - 09197164216

error کولر گازی اسپلیت General

کدهای خطای کولر گازی جنرال - عیب یابی کولرگازی جنرال - جدول ارورهای کولرگازی اسپلیت جنرال - ارورهای کولر گازی جنرال بانه ای

 

دیفراست چیست ؟ نشانگر دیفراست یا همان برفک زدایی موقعی ظاهر میشود که کولر را در زمستان روشن کرده باشیم و از حالت گرمایش آن استفاده کنیم در این هنگام پنل داخلی کولرگازی باد گرم خواهد داد و واحد بیرونی کولرگازی باد خنک خواهد داد. هر موقع واحد بیرونی کولرگازی یخ یا برفک بزند کولرگازی به طور اتوماتیک شروع به برفک زدایی خواهد کرد در این هنگام علامت دیفراست روی پنل کولرگازی ظاهر خواهد شدو امری کاملا طبیعی است .

سنسور اتاق چیست؟ قطعه کوچکی است از جنس مقاومت الکترونیکی که با تغییرات دمای اتاق مقدار مقاومت آن تغییر میکند و برد الکترونیکی متوجه تغییرات دمای اتاق میشود.

در تصویر شماره 2 پایین سنسور اتاق کولرگازی جنرال مشاهده میشود.

سرویس کولرگازی جنرال

سنسور لوله چیست ؟ همانند سنسور اتاقی یک مقاومت از نوع متغیر میباشد که پوششی از جنس مس دارد و به لوله های داخل پنل کولرگازی چسبیده است و دمای لوله ها را به برد الکترونیکی اعلام میکند

تعمیر کولرگازی جنرال

لازم بذکر است درصورت مشاهده هرنوع حالت غیر عادی در کولر گازی جنرال و نیز هنگامی که کولرگازی باد خنک نمیدهد و مثل یک فن کار میکند حتما کولرگازی را خاموش فرمایید.

متاسفانه بعضی از دوستان به خاطر عدم آگاهی از مکانیزم عمل کولرگازی ، هنگامی که کولر گازی باد خنک نمیدهد آن را خاموش نمیکنند و به طور مثال کولرگازی اسپلیت از شب تا صبح روشن میماند و بعنوان یک پنکه استفاده میشود. این کار باعث صدمه دیدن کمپرسور کولر گازی میشود که گرانترین قطعه کولرگازی میباشد.

 

کمپرسور کولرگازی جنرال

 

در تصویر بالا کمپرسور کولرگازی را مشاهده میفرمایید.

بارها شاهد بوده ایم به خاطر یک مشکل خیلی ساده و کم هزینه ، ونیز به خاطر سهل انگاری و روشن ماندن دستگاه ، اسیب جدی به کمپرسور وارد شده و مجبور به تعویض کمپرسور کولرگازی شده ایم.

خازن کولر گازی:

در تصویر پایین یک نمونه تصویر خازن کولر گازی را میبینید.

 

 

خازن قطعه ای است الکترونیکی که وظیفه راه اندازی کمپرسور کولر گازی از حالت سکون را بر عهده دارد.

خازن برق را ذخیره کرده و هنگام نیاز کمپرسور آن را تامین میکند. وقتی کولر گازی را روشن میکنیم به این معنی است که کمپرسور کولر گازی در کسرس از ثانیه مجبور است از حالت سکون به دور بالایی برسد که بدون داشتن خازن و سیم پیچ استارت ، قادر به این کار نیست. خازن در لحظه اول برق زیادی به سیم پیچ استارت میدهد تا سیم پیچ استارت بتواند کمپرسور را از حالت سکون به حرکت در اورد. در نتیجه خازن در کولر گازی بعنوان راه انداز کمپرسور بکار برده میشود.

در اینجا لازم است مختصری در مورد نصب کولر گازی به شما دوستان توضیحاتی بدهیم . چرا که نصب کولر گازی یکی از مراحل مهم و حساس میباشد و درصورتیکه بصورت استاندارد و توسط نصاب ماهر انجام نگیرد کولر گازی به شدت آسیب دیده و مصرف برق آن بالا خواهد بود.

در تصویر بالا چون نصب کولر گازی توسط فرد ناشی و غیر حرفه ای صورت گرفته لوله برگشت گاز دوپهن شده و افت فشار در مدار بوجود آمده و در نهایت منجر به سوختن کمپرسور کولر گازی شده است.

در تصویر پایین عکس لوله هایی را ملاحظه میفرمایید که یکی از آنها توسط نصاب ماهر و ابزار استاندارد پرچ شده است و دیگری توسط نصاب ناشی و ابزار غیر استاندارد پرچ شده است. همانطور که مشخص است سر لوله ای که بصورت استاندارد پرچ نشده است نشتی گاز داشته و بعد از مدت خیلی کم از نصب کولر گازی ، گاز کولر خالی شده و کولر کارایی خود را از دست داده بود و کل مدار کولر گازی با گاز ازت پر شد و نشت یابی انجام گرفت. بعد از نشت یابی و رفع مشکل نشتی ، کولر گازی شارژ گاز شد و راه اندازی گردید.

لازم بذکر است نشتی کولر گازی اگر برطرف نمیشد و شارژ گاز انجام نمیگرفت منجر به سوختن کمپرسور کولر گازی میشد و هزینه خیلی بالایی دست مصرف کننده میگذاشت.

سرویس کولرگازی جنرال در تهران

تعمیر کولرگازی جنرال در تهران

شارژ گاز کولر گازی جنرال

نمایندگی کولر گازی جنرال

خدمات پس از فروش کولرگازی جنرال در تهران

سرویس کولر گازی بانه ای

تعمیرات کولر گازی جنرال بانه ای

نصب کولرگازی جنرال

نصب کولرگازی جنرال بانه ای

 برخی از عیب ها و مشکلات کولرگازی جنرال:

کولر گازی جنرال آبریزی دارد.

کولرگازی جنرال باد گرم میدهد.

کولرگازی اسپلیت جنرال باد خنک نمیدهد.

کولرگازی جنرال ارور میدهد.

کولرگازی جنرال روشن نمیشود.

پرتاب باد کولرگازی جنرال کم شده است.

کمپرسور کولرگازی جنرال (general) کار نمیکند.

کولرگازی جنرال گاز ندارد.(خالی شدن گاز کولرگازی جنرال)

کنترل کولرگازی جنرال کار نمیکند.

کولرگازی جنرال صدای غیر عادی میدهد.

تلفن تماس: 09302263094 - 09197164216

 

ثبت نظر

 

  استفاده از قطعات اصلی و اورجینال

قطعات اصلی و یدکی درجه یک، اورجینال و با کیفیت

 

  کارشناسان متخصص و تحصیل کرده

کارشناسان و تعمیرکاران متخصص و تحصیل کرده

 

  گارانتی خدمات انجام شده

خدماتی با گارانتی به مدت 6 ماه

 


 

  آدرس دفتر مرکزی: تهران، خیابان جردن، خيابان بابك بهرامي

  خط ویژه: 91302615–021

همراه: 09197164216

  ایمیل: info@aryatahvieh.ir

  ارتباط با مدیریت: manager@aryatahvieh.ir

تعمیر تخصصی داکت اسپلیت، پکیج و کولر گازی

 

 

کالای شما به سبد خریدتان اضافه شد

تعداد